Sunday, March 15, 2009

..Ikan Oh Ikan..


:D Ari ni kiter mulakan kan ngan senyuman dulu...
Salam...
Nak tau x??? Jum lps aku dpt dua ekor ikan drpd OPT.. hehehe.. Ari sblmnyer dier dah bgtau nk jmpe aku sbb nk bg ikan ni... So, aku pun ok ajer.. pastu esknyer aku kuar ngan mmber2 pi mid.. lupe plak pasal dier nk bg ikan tu... hehehe.. tp aku x tau plak dier dah pass ikan tu kat azeela.. dier x bagitau pun.. balik2 aje aku nngk ikan tu dah ada kat atas meja... aku ingtkan dier nk bg sendri.. hehehe... belum smpat nk pikir name tuk 2 ekor ikan baru ni, bebudak umah ni smua dah bg name tuk ikan ni.. diorg namekan Yoyo ngan Lili.. eeee... x mau... tp bebudak ni bukan btol.. dtg je meja aku, "Hye, Yoyo Lili.." Betah je ah pape pun ckp diorg ni, mmg diorg akan pggl gak ngan name tu.. so, terima je laaaa... Malas nk layan.. :D

No comments: