Sunday, July 26, 2009

::Cuti mengejut::

Bismillah..
Ari jumaat ari tu, aku dikejutkan ngan berite tergmpar yg dismpaikan oleh aliaa yg UiTM cuti seminggu coz lgkh berjage2 H1N1.. Time tu aku bukan rase hepi coz dpt cuti tp sedih.. Sedih coz klu la kan, aku ikot gak diorg pi bandung and x hirau kan assignmnt mama Roha ni... Msti aku happy dpt holiday.. dpt nek kapal terbang... huhuhu.. mengalir gak la air mate ni.. tp kjp je laaa... kat smua org aku nk ngadu time tu.. hehehe.. tp ok gak laaa dok umah... :D tp kan, biler xde org kat umah ni, mcm2 aku nk wat.. asyik dok masak laaa (prot slalu lapar aje), sapu cikit2 laaaa, siram pokok laaa... bleh dikatekan terlbh rajin drpd biase.. hehehe.. Klu mama nngk, mmg x caye la yg tu ank dier.. hehehe.. Ok laaa... len kali aku ngadu lg.. Citer len plaks.. Daaaa...

No comments: