Monday, April 19, 2010

Hanya PadaMu~~

Salam...
Sedih sgt ari ni.. Aku x tau la nape aku bleh jd cmni.. Padahal sblm ni pon, ade gak lect visit and assess aku... nape la aku x prnh nk blajar dr kesilapan.. Aku x tau cmne nk kawak diri aku ni..
Lps blik dr prac exm td smpi skrg air mate ni x pernah letih.. Asyk meleleh jer.. Mcm bocor pon ade gak... Ya Allah.. Kau berikan la kekuatan Mu kpd ku.. Aku tau, sglanye tlah ditakdirkan dan ditentukan olehMu.. Tp aku mohon belas kasihan drpd Mu.. Kau bantulah hamba mu yang lemah ini.. Aku x mahu kceakan ibu bapa ku dan kluargaku.. At least, aku bleh bg kegembiraan kpd mereka.. Ya Allah, kau tgktkan lah keyakinan pd diri ku ini.. Sentiasa la melimpahi kasih syg Mu kpd hamba mu yg kerdil ni.. Aku tawakal kpd Mu, Ya Allah.. Kau lembutkan la ati examiner dan lect ku, agar mereka mengasihani diriku dan lps kan aku.. Aku x harapkan lulus dgn cemerlang.. krn aku tau, bnyk kelemahan yg tlh aku lakukan td.. Tp sekurg2nyer, aku dpt lepas pon, aku sgt bersyukur ya allah.. Dengarlah rintihan dan doa hambamu ini..

No comments: