Tuesday, May 18, 2010

Friends, Rakan, Sahabat, Kawan..~~













'Truth and tears clear the way to a deep and lasting friendship'

Salam..
Bnyk istilah yg digmbarkan mengenai kawan, rakan, shabat dan friends.. Bg aku, sahabat tu, umpama penyeri hidupku slain drpd keluarga... Mereka la tmpt aku mengadu, kasih syg dan jugak sakat menyakat.. 4 tahun aku mengenali mereka, aku rasakan betapa eratnyer hubungan aku dgn mereka.. Wlupun, kdg2 ade perbalahan dan pergolakan dlm persahabatan kami, itu smua lumrah hidup manusia.. Biler diingtkan kembali, kitorg akan ketawa x henti2... Bnyk pengalaman, aktiviti yg kitorg lakukan bersama.. Entah biler la dpt jmpe dgn diorg lg lps ni.. Masing2 msti sibuk dgn hal masing2.. :) Ape pon, aku nk kongsi beberapa gmbr yg kami rakam kan di saat2 akhir sem 8 ni...


No comments: